söndag 8 januari 2012

vilken underbar låt! jag älskar låtar som har bra och fin text. 
"när man hör melodin på en låt så är det precis som när man blir attraherad av någon. när man sen hör texten, det är då man lär känna personen och blir kär på riktigt."


just nu sitter jag och skissar för skolan, och lyssnar på fina låtar :)

jag har redan gått ut en liten sväng till affären och handlat lite smått som jag behöver för kvällen, för jag ska bjuda min man på middag :) vi ska också byta julklappar! lite sen hehe, men bättre sent än aldrig! 
jag ska göra bruchetta till förrätt, till huvudrätt blir det grekisk souvlaki med grekisk sallad, klyftpotatis och tzatziki. och till efterrätt ska jag bjuda på choklad mousse :) är sugen på att börja fixa och laga mat redan, men kl  är ju bara 1.. haha ska plugga vidare och sen försöka att hinna träna också!

3 kommentarer:

  1. shit vad random :D lyssnade på den igår typ 398487 gånger. haha
    good luck i skolan och hoppas att fooden till din man blev supergod <3

    SvaraRadera
  2. haha va konstigt!
    ja det blev super gott :)

    SvaraRadera
  3. haha va konstigt!
    ja det blev super gott :)

    SvaraRadera