torsdag 12 januari 2012

IMORGON:
09.00: Vakna!
09.30: Göra klart skiss läxan! kmr nog ta minst 2 timmar..
12.00: Vara klar med skisserna! ta lunch paus 
13.00: Plugga för material provet som är på måndag morgon!
17.30: Städa mitt stökiga rum..
18.00: Duscha och fixa mig
19.00: Ta mig hem till Andrea
20.00: Middag med Gorla familjen 

Ser ut som en ganska bra plan, nu jävlar ska jag vara super duper duktig.. imorron!

NU: i sängen under täcke och kolla på Gossip Girl :)

p.s. jag och Helena var på Body Sculpty pass tidigare ikväll, och det var minst sagt intressant.. haha kvinnan som höll i passet var galen, helt störd faktiskt! gick runt och skrek och sparkade till tjejer som gjorde fel haha. jag såg henne till och med trycka in sitt finger i en stackars tjejs rumpa för att se om hon spände den hahaha.. men roligt och svettigt var det iaf, extra roligt när vi skulle dansa typ salsa och shaka rumpan haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar