söndag 29 januari 2012

week. end.


Navigli på kvällen

woho coola kids ;)

haha, synd att denna bilden är suddig

:)

muuums tacos 

lovely att få middags gäster!

haha jag och min roomie matchar..

mmmmm brie ost, vindruvor och vin!

jag älskar att vara ledig på fredagar så att jag alltid har lång helg, jag vill ha långhelg hela livet!
i torsdags så var vi några stycken som stack till en najs bar vid Navigli kanalen och körde aperitivo med stil ;) beställde Tropical Island, en jätte stark, jätte cocktail, som var jätte god, och åt en massa mat från buffen :) sedan gick vi mot stan, tog taxi till Hollywood klubben men jag och Helena vände i dörren när vi såg att inträdet var 35 euro.. jag var trött i vilket fall, så det gjorde inte så mycket. bara lite synd för att det var Hollywoods 26 års dag och Bob Sinclar var där och spela..

i fredags så pluggade jag, tränade, jobbade på ett grupp projekt med min grupp, och skyndade sen iväg mot Navigli igen men denna gången för att äta sushi på Kyto, med ett helt gäng från luxemburg som är här över helgen för att hälsa på Andrea. var trevligt, och maten god som vanligt, och alla stack vidare till 11 club men jag hade lite ont i huvudet och var trött så jag tog taxi hem. lika bra det, för jag var tvungen att spendera hela lördagen pluggandes..
men på lördag kväll så kom Eva och Gaia hem till mig och Helena och vi hade en riktigt mysig tjejkväll med tacos, vin och ost till efterrätt! 

nu är klockan 10 på söndag morron och jag ska börja plugga nu för helvetes provet som jag har imorronbitti! är sjukt stolt över mig själv för att jag tvingade mig själv att gå upp kvart över 9 :)
hoppas att ni alla har haft en lika mysig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar