onsdag 18 januari 2012

inspiration

så fina saker det finns i världen! borde tänka på det varje dag <3
vad jag längtar tills jag ska designa mina egna vackra saker!

metodik provet som jag ska ha imorgon har blivit flyttat tills på måndag morgon istället.. skönt att ha mer tid till att plugga = mindre stress. hade å andra sidan varit skönt att ha det överstökat före helgen = mindre stress..
nu ska jag ta en tablett för min stackars stress mage som har gjort ont sedan jag drack kaffe idag :/, och sedan plugg!


2 kommentarer:

  1. Stackare! Take it easy! Ingen stress =) Vad ska ni göra i skolan efter metodiken? Vill höra meer! När passar det att jag och emma kommer ner och hälsar på? Miss you<3

    SvaraRadera
  2. vi har inte bara en kurs som håller på just nu (metodik), vi har lixom olika lektioner varje dag = många kurser samtidigt! mycket jobb! men nästa är typ tentor i slutet av februari...
    det passar nästan när som!! efter mina tentor då som är i slutet av februari - början av mars.. säg till när ni kan så kan jag kolla hur det ser ut för mig :) saknar dig med! <3

    SvaraRadera