onsdag 11 januari 2012

STOLT

hej alla! igår så hade jag skola från 8.45 - 18.00, låååång första skoldag året 2012. sen på kvällen så var jag och tränade med Eva & Maria :) vi gick på ett pass som heter Body Sculpty  (typ skulpturera kroppen?) vilket var roligt och jobbigt på samma gång. hade redan ont i kroppen när jag gick hem efteråt, och ännu mer ont i magen och låren idag haha..

idag så hade jag bara en lektion kl 15.15-18.00, men jag var i skolan redan kl 10 (DUKTIGT) för att göra klart ett projekt som skulle lämnas idag. efter skolan så skyndade jag hem, och sprang sedan till gymmet för  att gå på Cardio pass med tjejerna igen. jag var redan uppvärmd och röd i ansiktet innan passet började eftersom jag hade sprungit dit haha. känns skönt att ha tränat 2 dagar i rad, men jag tror jag ska ta en paus imorron pågrund av träningsvärken som bara blir värre och värre! haha
när jag kom hem från gymmet så började jag strax med att laga kvällsmat (DUKTIGT), och det blev en god sallad med kyckling.

det har varit en bra start på veckan, och så ska den fortsätta.. jag ska stå fast vid mina nyårslöften i år!

projektet jag jobbade med idag - att göra en skrivbords tillbehör, och vi provade på en speciell metod där man formar plast.. roligt att lära sig nya metoder och nya material.

foto taget uppifrån.. passar perfekt till småsaker som ligger om kring, och/eller min lilla mobil.

det är roligare och godare att äta sallad när man lägger till nått lite annorlunda; jag gjorde en sallad med salladsblad, röd paprika, lite lök, feta ost och röstade pinjenötter

och till salladen stekte jag kyckling som jag gjorde god marinad till på bara; citron saft, olivolja, "balsam creme", vitlök, basilika, salt och peppar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar