torsdag 5 januari 2012

super nöjd efter sling & klipp hos Carro på Roger Hår i Malmö :)

fika med mina bästa tjejer hemma hos lisa! <3
 

denna onsdagen har jag kört ner till Malmö, trots Klass 2 varning och varningar för stormen Emil, för att klippa och slinga mig hos Carro på Roger Hår. var första gången som jag klippte mig där, och är faktiskt väldigt nöjd :)
sen körde jag en sväng inom Nova där jag handlade en svart bas klänning från Gina, kan man ju typ ha till allt tänker jag. (härmade Karin lite..)
och sen har jag spenderat kvällen/eftermiddagen hemma hos Lisa med alla mina bästa Åkarps tjejer! för en gångs skull så var vi faktistk alla fem tillsammans, en liten stund iaf :)

nu är kl 20 minuter i 1 och det är nog dags för mig att bädda ner mig i min gosiga säng! gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar