måndag 2 januari 2012

2012

Bilder från Nyårsafton lånade av Emma & Karin :)

Gott nytt år på er alla!
Då var det helt plötsligt år 2012! 
och jag som skrev "julen 2010" på mina julkort i år.. ooops haha
Känns konstigt men ändå najs att det är ett nytt år, för ett nytt år betyder ju att man får en ny start, nya mål och nya minnen kommer att skapas :) 

Mina nyårslöften i år är: 
- jag ska bli duktigare att laga mat = nyttigare + billigare
- jag ska träna mer för att må bra, för träning är ju typ nyckeln till allt bra
- jag ska bli mer organiserad när det gäller skola, träning osv
- jag ska alltid tänka att skolan kommer nummer 1
- jag ska försöka stressa mindre 
- jag ska fokusera på dom bra sakerna i livet och vara nöjd över dom val jag har gjort och kommer att göra i år

Vad har ni för nyårslöfte(n) i år ? 
avslutar med att säga ett stort Grattis till Lisa som fyller 21 idag! :)

2 kommentarer:

  1. Åh vilka bra löften! Typ samma som mina, eller ganska exakt samma haha=) Tack för världens bästa start på året!<3

    SvaraRadera
  2. hehe ja eller hur! men det är bra att ha löften om att man ska försöka stressa mindre, prestera bättre och må bättre! :) <3

    SvaraRadera