fredag 3 februari 2012

trött eller lat?

jag vill flyga dit nu! <3

jag vet inte om jag bara är riktigt lat eller trött? jag känner mig trött, trött på plugg.. fast då kanske jag är lat egentligen? jag har super mycket att göra, projekt, prov och sen börjar tentorna om typ 20 dagar, så mycket man ska hinna att jag inte vet var jag ska börja! 
men idag är jag ju ledig, vilket har varit skönt.. och jag sov faktiskt hela 9 timmar inatt! men jag har inte bara latat mig idag på min lediga dag; jag och dom andra var på Aerobic-fighting pass innan! var skit kul men också skit jobbigt! kändes bra att gå där ifrån svettig från topp till tå och röd som en tomat ;)

nu sitter jag på sängen, fortfarande med handuken på huvudet (kanske dags att föna håret nu..), och har kollat på grey's anatomy <3. jag känner mig helt slut i kroppen, och jag har inte heller mycket energi för att börja plugga.. idag får jag helt enkelt vara ledig från plugg, det är okej att ta en paus en dag.. eller det hoppas jag i alla fall!
nu ska jag göra pizza mackor (inspirerade av min goda vän Emma) till en väldigt sen lunch och fortsätta njuta av min lediga fredag :) ha en skön helg allihopa!

2 kommentarer: