fredag 24 februari 2012

fredagsmys?


så här lat och trött känner jag mig just nu!.. var i skolan från halv 11 till 7 idag igen och jobba på i verkstan! håller på att bygga en modell av en kaffemaskin vilket är väldigt kul men det jobbiga är att den måste vara klar på onsdag då vi ska visa upp alla modellerna som vi har byggt denna terminen! (modell på kaffemaskin, kameran och mobil) jag känner mig lite smått stressad eftersom vi har dessutom 2 tentor denna veckan!! därför har jag bestämt mig för att tacka nej till både aperitivo + utgång och försöka jobba vidare här hemma.. har legat i sängen och vilat i typ 1 och en halvtimme nu, och det är ganska jobbigt att resa sig upp igen haha.. men nu ska jag fixa fram nån kvällsmat, och sedan göra klart min mobbe-modell! jag fick dessutom reda på idag att folket i klassen ser mig som en tjej som tar skolan på stort allvar = nörd! wohoo det är nog första gången någon har beskrivit mig på det sättet! haha HEJA SARA NÖRD! 

2 kommentarer:

  1. Haha heja the geek!!!;) det är ju en komplimang:) du är så grym som rockar asset av dig där borta i Milano!<3

    SvaraRadera
  2. haha tack! ja jag ser det helt klart som en komplimang :)

    SvaraRadera