söndag 5 februari 2012

pizza-sunday

ser inte riktigt lika mumsig ut som den var haha.

efter att vi hade ätit upp då såg jag att ruccolan låg kvar i durkslaget..haha, jag tyckte att jag hade glömt nånting!

tvätt; student-style!

 wohooo, jag har söndags mys!! vem säger att man bara kan ha fredags mys? jag tycker att man ska ha det mysigt varje kväll! haha

jag började dagen med ett grupp-skype möte med tjejerna hemma i sverige, trevligt sätt att början dagen på, även om jag kände mig väldigt nyvaken och ofräsch haha. planen var sedan att plugga heeeeela dagen, men jag har knappt pluggat nånting.. har dock tvättat en massa! som ni ser hehe. hade behövt städa rummet också, hmmm.. det får bli en annan dag, har börjat vänja mig vid att allt är upp och när på mitt rum när jag har mycket annat att göra.. detta fick bli en vilo och ta-det-lungt-helg helt enkelt! så skönt! men jag var faktiskt och tränade, var super stolt över att jag fortfarande orkar springa i 25 min, även om jag har tagit paus från löpbandet alldeles för länge!
sedan har jag och min kära roomie lagat super god pizza till kvällsmat :) efter att ha ätit oss proppmätta av hemmagjord pizza och kollat på Modern Family tillsammas, hängde jag upp mer tvätt, och nu ska jag duscha, ta på mig pyjamasen och avsluta denna söndagen med att kolla på Desperate Housewifes i sängen :)
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar