tisdag 14 februari 2012

today is not valentine's day

idag är inte Alla hjärtans dag, det är tisdagen före onsdagen då jag har tenta i konsthistoria.. hehe. gör inte mig så mycket, även om jag tycker att Alla hjärtans dag är en fin dag då folk borde spendera dagen med dom de tycker om och bryr sig om. Men, samtidigt så tycker jag att det är för kommersiellt och att det handlar för mycket om att spendera pengar på presenter och choklad.

idag är jag ledig :) och jag började dagen med att städa badrummet och sen också mitt rum, det behövdes verkligen!! nu doftar det nystädat, mysigt :) nu ska jag hoppa in i duschen så att jag också kmr att lukta fräscht, sedan äta lite frulle/lunch och sedan blir det plugg plugg plugg plugg hela dagen och kvällen!

hoppas ni alla får en lovely Alla hjärtans dag,
spendera den med någon eller något ni älskar!










<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar