torsdag 16 februari 2012

kärlek

Andrea överraskade mig mitt i allt pluggandet igår kväll, och kom hem till mig för att ge mig en Alla hjärtans dag puss och champagne :) <3
vi bestämde oss dock för att spara champagnen till en annan kväll, eftersom jag var tvungen att fortsätta plugga efter han gick igen.


När jag kom hem från skolan idag så låg där ett paket från posten och väntade på mig! En alla hjärtans dag present från mamma & pappa! <3 Massa bra saker för händerna + naglarna och sen choklad på läpparna! Precis vad jag behövde! Nu doftar jag choklad och mandlar :)

Konst Historia tentan gick bra idag!!! eller det tror jag iaf :) känndes bra och provet var inte för svårt, wohooo! Har varit trött hela kvällen och inte orkat göra mycket.. har kollat på serier och försökt plugga lite.. Nu ska jag ta på mig pyjamasen och soooova!
Imorgon blir det skola kl 8.45 - 18.00.. åååh vad jag längtar efter helg!

p.s. igår sov jag bara med ett täcke (istället för två) = SNART VÅR! wohoooo!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar