lördag 4 februari 2012

aperitivo






fredag kväll var det så klart dags för aperitivo med tjejerna :) maxi cocktails fick det bli & en massa mat från buffen ;) senare under kvällen, när jag hade äntligen druckit upp min cocktail, så kom servitrisen fram till oss med fyra glas med malibu ananas i, men vi hade inte beställt nya drinkar.. drinkarna var från killarna på bordet brevid haha, känndes lite som i en film haha. efter aperitivon så bestämde jag mig för att åka hem till Andrea och sova över där istället :) lördagen började bra med kaffe och varmchoklad med Eva på Arnold's coffee vid halv 12 tiden, och vi gick även en snabb runda på stan. det blev en väldigt snabb runda eftersom att det är iskallt ute och för att jag är helt pank.. nu ska jag börja plugga.. wohoooo! måste försöka vara positiv..
sen ikväll vid åtta tiden så ska jag och Helena hem till Eva och Maria för att äta köttbullar ;)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar