tisdag 1 november 2011

HappyHalloween

Halloween verkar vara viktigt här för att jag har varit ledig både igår och idag pågrund av denna storhelg :) Igår var vi på Halloween fest! Alla hade verkligen ansträngt sig och hade på sig värsta utklädnadsdräkterna och var läskigt sminkade. Var en trevlig kväll med massa italienare och mycket mat, och jag var helt slut när vi äntligen skulle hem lite innan kl 3. Det var inte det roligaste att åka vespa hem kl 3 på natten när det var 5 grader ute, fick duscha direkt när jag kom hem för att jag var så frusen haha! Här är iaf lite bilder från igår :)


2 kommentarer:

  1. Åh jag vill också åka vespa!!

    SvaraRadera
  2. hihi ja det är jätte skönt för det är snabbaste sättet att komma nånstans i denna storstaden, och roligt :) men du vill inte åka när du är trött och det är 5 grader ute! haha svin kallt

    SvaraRadera