fredag 25 november 2011

Hej och glad fredag på er alla! Jag känner mig lat och trött idag.. Igår hade jag skola från 8.45-18.00, sen på kvällen så bjöd Andrea mig på sushi, mums! :) 
Efter det så stack jag, Andrea, Laura, Nelson och två andra till Armani Prive (Giorgio Armanis nattklubb)! Jag var tyvärr helt slut efter veckan så var inte riktigt på party humör så att jag och Andrea åkte hem strax efter kl 2.
På fredagar är jag ledig vilket är super skönt, men imorse var jag tvungen att vakna ganska tidigt ändå och gå till kommunen och fixa med lite dokument. Efter det har jag bara latat mig här hemma. Nu måste jag försöka hitta motivationen till att ta mig till skolan och göra klart "Kartongstol-projektet". Det är ju egentligen ett jätte kul projekt där vi i par ska designa en stark och stabil stol av kartong, men det kluriga är att vi bara får en 200cm x 80cm stor kartong bit för att bygga hela stolen.. har även varit svårt att jobba i par. 
Nä, nu ska jag resa mig ur sängen och gå till skolan! Solen skiner iaf ute :)

3 kommentarer:

  1. snygging!!
    hur gör du bilderna rundade i kanterna? :) puss!

    SvaraRadera
  2. taaack! :)
    inne på picnik.com !
    Puss, saknar dig :)

    SvaraRadera
  3. Det låter sannerligen som en utmaning :S Haha men det fixar du! Kötta4 sara! Det är bara att kötta4;) <3 Miss you!

    SvaraRadera