tisdag 22 november 2011

HELLO AGAIN

11 dagar sen jag bloggade sist.. sorry! så här kommer en liten foto-update, för bilder beskriver allt tusen gånger bättre än ord :)

Sophie i Milano! <3

JAG 21 ÅR! - på 12 klockslaget :)

Jag & min "room mate" :)

<3

Leker cool, men det får man när man fyller år ;)

Jag & Eva köpte pizzor till oss tjejer.. männen på pizzerian tyckte om oss så mycket att vi fick special pizzor, vi var inte speciellt impade haha..

Pizza och mys hemma hos oss på en söndag

Vanilj ljus och orkidé <3
(har ju lovat att visa lägenhetsbilder, flera kommer så småningom)

Flera timmar och flera hundra euro spenderade på IKEA,
men lägenheten börjar i alla fall bli mysig och nu kan vi duscha utan att blöta ner hela golvet :)

2 kommentarer:

  1. Åh vad fin klänning du har på dig!! Du passar ju svinbra i vitt =) Vill och ta reda på om jag passar i det, har liksom fått för mig att jag inte gör det..

    Vad mysig lägenheten ser ut (det lilla man ser haha). Jättefint att knyta gardinerna så! Ser väldigt "Sarigt" ut ;)

    Saknar dig här borta i vinterkylan! Ska träffa Emma i morgon och prata om hur mycket vi saknar vårt Island<3 Puss och kram på dig vännen!!

    SvaraRadera
  2. Tack Karin! ja jag tänkte att en vit klänning kändes lite annorlunda och kul :) jag är säker på att du också passar i det!

    hehe ja jag har inte tagit så många foton än för allt är inte som jag vill än.. :P

    saknar dig och emma också! jag vill också vara med och leka idag! :) <3

    SvaraRadera