söndag 30 oktober 2011

LÖRDAG

idag bestämde jag och Andrea oss för att baka jordgubbscheesecake, men det blev mer som en cheesecake-pannkaka haha! vet inte vad vi gjorde fel men den blev i alla fall jätte platt, smakar därför inte som en riktig cheesecake, men är helt okej ändå :)
har varit 19 grader och fint väder idag så att vi gick sedan en runda på stan & drack varm choklad/caramel macchiatto på Arnold Coffee (väldigt likt Starbucks), det får duga som ersättning mot mitt kära Espresso House! sedan åt jag och Andrea så mycket sushi vi bara kunde på Kyto restaurang, mmmm vad jag lövar sushi just nu! <3






"Sarita, varför fotar du så mycket? Du är ju inte turist här längre, nu bor du ju här"
- helt overkligt :)

1 kommentar:

  1. Åhh 19 grader!? jag dööör! Du får njuta lite av värmen åt mig! <3

    SvaraRadera