lördag 29 oktober 2011

UPDATE

En kort update om vad som har hänt på sistonde:
Jag bestämde mig som sagt i sista sekund att söka till IED skolan i Milano, eller "Istituto Europeo di Design" som den heter egentligen, och till BA Produktdesign programmet! dessa tre veckorna innan skolan började var fyllda med stress, nervösitet, skam, 10000 miljoner tankar , men också GLÄDJE! Men allt gick som det skulle till slut, och jag hoppade på nästa plan med destination - Milano, Italien.

Har varit i designens huvudstad i lite mer än en vecka nu, och trivs jätte bra i skolan och är fortfarande spänd över att vara i en ny storstad! Har nog inte riktigt fatat än att jag inte ska åka hem efter helgen, utan att jag ska bo här i ett tag framöver :) MEN oroa er inte, min flygbiljett hem till Sverige är bokad den 22:e dec, så vi ses snart!


IED skolans huvudbyggnad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar