fredag 25 februari 2011

var faktiskt i skolan en stund idag, och träffade på en glad Anna där :)
har två veckors lov från skolan nu, och då måste jag fokusera på att söka till högskolor. så idag så fotade jag lite av dom saker som jag har gjort i skolan, och började att välja ut skisser och teckningar till min portfolio. mycket som händer nu, har miljoner tankar i huvet, och så många beslut att ta känns det som. igår hann jag även med att gå och lämna några CV på butiker och caféer i stan, hoppas på att hitta ett extra jobb / sommar jobb snart, håller tummarna!

nu ska jag sova, tänker åka in till skolan tidigt imorron och jobba på. ska även hinna med att träna innan jag sedan kör hem till Sara i malmö. kommer bli en trevlig tjejkväll med middag och vin, och vem vet om det även blir utgång.
gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar