tisdag 15 februari 2011

valentine's day

igår så var det ju alla hjärtans dag, den dag då butikerna fylls med olika hjärtformade saker, choklad och blommor. jag har alltid tyckt att alla hjärtans dag är överskattad och töntigt.
men när jag, Emma och Karin gick till Ica för att köpa lite eftermiddags fika (vilket rimm! haha) och såg hyllorna fyllda med choklad i alla storlekar och former, då ville jag ändå att någon skulle köpa ett litet choklad hjärta till mig haha!
men denna romantiska dag spenderade jag i skolan och sedan på gymmet :) men när jag kom hem så hade mamma köpt en ask med hjärtformade choklad praliner till mig! wohooo! blev super glad, tur att jag hade nyss varit på gymmet och svettats!



här är en bild på min nya modell på mitt tält :) försöker bygga det ur hönsnät för att få en mer verklig uppfattning. den är inte klar! måste fixa lite mer med hönsnätet, och sedan sy fast tyget med mitt mönster på :) förhoppningsvis blir jag klar idag eller imorron!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar