söndag 20 februari 2011

angelcity

haha angelcity! var iaf i Ängelholm med Emma och Karin i fredags. det var super mysigt! vi gick lite på stan, åkte sen hem till Emma och lagade fajitas till kvällsmat, förfestade lite hemma och drog sedan ut på stan för att uppleva nattlivet i Ängelholm. vi räknade med att det inte skulle vara många ute men inte visste vi att det skulle sluta med att vi var ensamma på dansgolvet med ett par som dansade tryckare hela kvällen haha. men vi hade kul i vilket fall som hellst, och dansade tills vi fick träningsvärk i ben och rumpa!

vid lunch idag så körde jag och Karin tillbaka mot Lund. det var så fint väder idag, fast kallt! jag hade tänkt träna men det fick bli en timmes promenad istället. och ikväll har jag varit hos Sara och ätit god mat och bara umgåtts lite :)

klockan är strax ett och jag tror jag ska sova, tänkte vakna hyfsat tidigt imorron för jag måste städa mitt rum och sedan ska jag måla lite :) gonatt!

EmmaKarin & jag va coola inne på Torstens och drack sprite ;) haha
(ser ut som att jag har brunt hår.. panik! måste vara dålig upplösning?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar