fredag 9 december 2011



jag har fortfarande inte fått internet, därför jag inte har kunnat blogga.. :/
det är iaf fullt upp i skolan som vanligt, jag längtar efter jullov!! den 22:e dec är det äntligen lov och då hoppar jag på flyget hem till sverige :) åh vad jag längtar efter familjen, vänner, snö, julmat och julkakor!

jag borde egentligen inte klaga för mycket, jag har varit ledig onsdag, torsdag och fredag nu denna veckan, så det blir en riktig långhelg :) dom flesta åkte hem eller någon annanstans, men jag är kvar i Milano som tur är för att jag har sååååå mycket plugg för nästa vecka! 2 prov, 2 projekt och 2 läxor! börjar bli stressad nu för att igår så gjorde jag knappt någonting, umgicks bara och hade det mysigt med min Andrea.
nu måste jag försöka hitta motivation till att börja läsa konsthistoria, psykologi, och jobba på "Folie-kökshylla-projektet". 
 Wish me luck, I need it!

2 kommentarer: