söndag 23 januari 2011

road trip norrut !

igår fyllde mamma år och jag började dagen med att slänga ihop en våffel deg och baka våfflor till frukost :) och mamma fick en ansikstbehandling i present av mig och brorsan.
vid 11 tiden körde jag, mamma och pappa mot Jönköping, eller snarare Tideholm om jag minns rätt. där bor min moster för tillfället för hon pluggar silversmide och smyckekonst på Hellidens folkhögskola.

väldigt inspererande att komma dit och se på skolan! och gud va vackert där är! om man pluggade där skulle det inte vara svårt att bli inspererad av naturen :) min moster är jätte duktig, och det var kul och inspererande att se på smyckena som hon har gjort.

utsikten från min mosters rum på Helliden slottet 


hon har även gjort det här armbandet till mig. det står SS på det i silver :)

på lördagkvällen åkte vi vidare till lilla Torhult haha och hälsade på min morbror, hans fru och lilla tre åriga Ebba :)

jag har varit allt för onyttig denna helgen! så blir det lätt när man besöker släkten! så imorron ska jag dra mig till gymmet efter skolan! borde egentligen jobba lite med mina mönster inför skolan imorron, har en liten presentation. får nog åka till skolan lite tidigare imorron för att göra klart mitt Screentryck :) det får ni se en bild på imorron!


det första screentrycket som jag har provat på. valde ett enkelt objekt, typiskt mig; ett litet hjärta :<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar